Mια νέα προσθήκη στην παλέτα των μηχανικών συνόλων του Leon αποφάσισε να κάνει η SEAT, αφού σύντομα το μικρομεσαίο της μοντέλο θα προσφέρεται και σε έκδοση με φυσικό αέριο (CNG).
Σύντομα το SEAT Leon θα είναι διαθέσιμο στην αγορά και σε έκδοση φυσικού αερίου, το οποίο είναι το πιο οικονομικό καύσιμο για την μετακίνηση.
H oνομασία της είναι Leon TGI Evo και αποτελείται από έναν 4κύλινδρο 1.500άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, όμοιας κατασκευής με τον αντίστοιχης χωρητικότητας ΤSI. H SEAT αναφέρει ότι το μοτέρ είναι κύκλου Miller και εξοπλίζεται με turbo μεταβλητής γεωμετρίας νέας γενιάς, εξελιγμένο σύστημα stop/start, πιστόνια από χρώμιο και νίκελ, βαλβίδες μεγαλύτερης αντοχής και ανθεκτικότητας κ.α.
Η ιπποδύναμη φτάνει τα 130 άλογα και τα 200 Νm ροπής σε συνδυασμό είτε με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο είτε με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Το Leon TGI Evο εξοπλίζεται ακόμα με τρία ρεζερβουάρ CNG μεγαλύτερης χωρητικότητας σε σχέση με πριν, με την αυτονομία να φτάνει τα 500 χλμ (μόνο με καύσιμο φυσικού αερίου) ή τα 650 χλμ, αν ο οδηγός επιλέξει να κινηθεί και με βενζίνη.
Γράφει για την Seat Makris ο Παντελής Πατέλος
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε τηλεφωνικά στο 2106832526 ή με email στο info@a-makris.gr.